چگونه می توانم کلیه بیمار از بیماری نجات کلیه شروع به کار دوباره
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم کلیه بیمار از بیماری نجات کلیه شروع به کار دوباره

چگونه می توان بیمار بیماری کلیوی نجات کلیه شروع به کار دوباره؟ ما می دانیم که بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد توصیه می شود به دیالیز، با کمک آن ممکن است آنها می تواند بهتر زندگی می کنند و رنج می برند درد کمتر است. اما آیا می دانید که برای این بخش از مردم کلیه خود را از دست دادن توابع به تدریج. پس از یک دوره دیالیز، آنها ممکن است این شانس را به خلاص شدن از شر از دست بدهند. بنابراین قبل از کلیه توابع خود را از دست کاملا، شما باید مدیریت را به اجازه کلیه شروع به کار دوباره.

چگونه می توان کلیه خود را به شما نجات از توابع از دست دادن کاملا؟

همانطور که ما در آغاز، طولانی مدت دیالیز ذکر خواهد شد کلیه توابع از دست رفته به تدریج را، که به دلیل این نوع از درمان می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست آنها را از آسیب بیشتر نیست، بلکه تنها می تواند جایگزین کلیه انجام بخش هایی از کار خود را.

بنابراین اگر شما می خواهید برای نجات کلیه های شما از توابع از دست دادن کاملا، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از درمان های است که می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر.

آیا ممکن است برای کلیه های شما شروع به کار دوباره؟

برای این سوال، پاسخ مثبت است اگر شما می توانید کلیه خود را قبل از آنها توابع از دست دادن کاملا درمان می کند. تا زمانی که بافت کلیه آسیب دیده می توانید تعمیر، شما یک شانس برای بهبود عملکرد کلیه و کمک به کلیه ها برای شروع به کار دوباره داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند انتخاب خوبی برای شما به بهبود عملکرد کلیه. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند حتی می توانید شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: